FORENINGSPORTAL Foreninger i Fjaler

Fjaler og omegn motorsportklubb

Motorcrossklubb med crossbane som ligger i Trolleskaret rett bak kaldhallen. Crossbane for MX (motorsykler for cross) og atv (atv/ quad for cross). Klubben ligger under paraplyen til Norges Idrettsforbund og Norges Motorsportforbund. Crossbana er godkjent til motorcross av Norges Motorsportforbund.

Fjaler Seniordans

Dansar i dansesalen ved Fjalerhallen ein torsdag i månaden. Ta kontakt dersom du er interessert i å vera med.

Fjaler Skogeigarlag

Er ikkje medlem i Fjaler Skogeigarlag og har ikkje opplysningar om laget. OV

Lions Club Fjaler

Lions er gode vener som hjelper andre, og møter behov i sine lokalsamfunn. Rundt 1,4 millioner medlemmer i over 220 land og geografiske områder. Deltek aktivt i frivillig arbeid. Vi er alle forskjellige, men vi deler ei felles oppfatning − samfunnet er kva vi gjer det til. Når du blir med Lions, blir du med i eit globalt nettverk av hjelpande hender.

PreForm AS

PreForm AS er eit ideelt AS og vart etablert i 2014 – som eit resultat av Fjaler kommunen sitt Bulystprosjekt med same namn. PreForm si oppgåve er å legge til rette for kunstproduksjon og visning i Fjaler. PreForm og har ansvar for drift av Samvirket. Samvirket ein produksjonsstad for scenebasert kunst som teater, dans og musikk, og studiobasert kunst som lyddrama, lydkunst, musikk mm. PreForm skal vere ein aktiv pådrivar for å utvikle samarbeid på tvers av kunstdisiplinane, og organisasjonane vi samarbeider med. Samvirket er vårt viktigaste verktøy og vi arbeider for å utvikle huset med nødvendig produksjonsutstyr og leggje til rette for produksjon og arbeidsopphald.

Samspel

Samspel er eit enkelpersonføretak drive av Ingvild Espedal. Eg er 31 år og i 2015 var eg ferdig utdanna idrettspedagog, Eg har ein BA i idrett, ernæring og helse frå Kingston University og Høgskulen i Buskerud og Vestfold. Gjennom Samspel ynskjer eg å fremje kvardagsaktivitet, og auke bruken av uteområdet som me har rett utanfor husveggen. Dette gjer eg gjennom utandørs fysisk aktivitet, friluftsopplevingar og smaksopplevingar. Eg har no frå 2023 av størst fokus på digital helseveiledning og coaching, utandørs styrketrening og bedriftstrening.

Teaterfestivalen i Fjaler

Teaterfestivalen i Fjaler har sidan 2013 vore arrangert i september kvart år. Festivalen presenterer engasjerande scenekunst av høg kunstnarleg kvalitet, og inviterer til debattar, foredrag og andre aktivitetar med utgangspunkt i ein tematisk heilskap. Festivalen legg vekt på å skape møtepunkt mellom kunsten og bygda på fleire nivå. Kunstnarlege leiarar er Miriam Prestøy Lie og Torkil Sandsund. Kristin Skiftun er produksjonsleiar. Festivalen engasjerer og kvart år ein mengde frilansarar, samt mange frivillige.

Nyttige lenker

Sosiale media